Ceyhan Belediye Başkan Vekili Av. Yıldız’dan
YILDIZ: “CEYHAN’IMIZ İÇİN UYUM İÇERİSİNDE ÇALIŞIYORUZ”
Ceyhan Belediye Başkan Vekili Av. Yıldız’dan Vali Yavuz’a Ziyaret
Ceyhan Belediye Başkan Vekili Av. Sevil Aydar Yıldız, Başkan Yardımcısı Tarık Yalçınkaya ile birlikte Adana Valisi Mustafa Yavuz’u makamında ziyaret etti. Gerçekleştirilen ziyarette Ceyhan’da yürütülen belediye çalışmaları, devam eden projeler ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan yatırımlar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
Vali Mustafa Yavuz, kamu yönetiminden yerel yönetime, üretimden yatırıma kadar birçok alanda Adana’nın gelişimine katkı sunan çalışmalar üzerine verimli bir görüşme gerçekleştirdiklerini belirterek, nazik ziyaretleri dolayısıyla konuklarına teşekkür etti.
YILDIZ: “CEYHAN’IMIZ İÇİN UYUM İÇERİSİNDE ÇALIŞIYORUZ”
Ceyhan Belediye Başkan Vekili Av. Sevil Aydar Yıldız, ziyaretin ardından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Sayın Valimizle Ceyhan’ımızda yürüttüğümüz çalışmalar ve planladığımız projeler üzerine verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Ceyhan’ımıza gösterdiği yakın ilgi ve destekleri dolayısıyla Sayın Valimize teşekkür ediyorum. Kamu kurumlarımızla uyum içerisinde çalışarak hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz.” (BÜLTEN)

-
ATB, Adana ESOB’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu
favorite0visibility350 -
DEVLET VE KENT PROTOKOLÜ DE DAVETLİ
favorite0visibility360 -
26 Eylül-04 Ekim
favorite0visibility490 -
Kulislerin Güçlü Adayı
favorite0visibility660
-
0 -
0 -
0 -
0 -
0
- 0 Yorum
-
Yorumu Gönder